Annonce
Annonce
Annonce
Flere
Annonce
Annonce
Annonce

Influencere bruger deres status som tennis-stjernernes kærester til at tjene store summer

Tommy Paul og hans kæreste Paige Lorenze med trofæet fra Quuens turneringen i London
Tommy Paul og hans kæreste Paige Lorenze med trofæet fra Quuens turneringen i LondonProfimedia
I kølvandet på de sociale mediers stadig større betydning, er der opstået en trend, hvor især kvindelige influencer bruger deres status som kærester til tennis-stjerner til at tjene uhyrlige summer.

Et eksempel er Tommy Pauls kæreste Paige Lorenze, som i Flushing Meadow kan benytte sin VIP status til at tjene store summer, som ikke ville have været almindelige influencere til del.

Den 26-årige Lorenze tilranede sig på kontroversiel vis opmærksomhed i juni da hun løftede det prestigefyldte Queen's Club Championships-trofæ efter at hendes kæreste havde sikret sig sin største triumf i tenniskarrieren.

Tennisfans var hurtige til at kritisere YouTuberen for tilsyneladende at sætte sig selv i søgelyset, men Lorenzes stadig højere profil har sikret hende flere store lønningsdage ved US Open.

Mens Paul forbereder sig til sin tredje runde-kamp mod Gabriel Diallo, er Lorenzes jetsetter-livsstil som tennis-WAG en del af en ny bølge af sportsfølgende influencers.

De populære 'Get Ready With Me' og 'Week in the Life' sociale medie-trends hjælper med at booste Lorenzes tiltrækningskraft, og Forbes har anslået, at hun kan tjene op til £2,2 millioner ($3 mio.) (ca. 20 millioner kroner) bare alene i år.

Lorenze indrømmer også at hendes status som Tommy Pauls kæreste har boostet hendes liv som influencer. 

"Jeg har sandsynligvis lige så mange brand-aftaler, som Tommy har under U.S. Open," siger hun til Forbes.

“Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at tennis ikke har påvirket min indkomst; Hvad angår aftaler med store brands, har det gjort mit indhold mere værdifuldt,” sagde Lorenze. "Jeg havde en meget stærk tilhængerskare før tennis, men jeg tror, at brands virkelig kan lide at blive associeret med sportsbegiveheder og atleter."

Med næsten 700.000 Instagram-følgere og mere end 250.000 YouTube-abonnenter har Lorenze landet 15 sponsoraftaler ved US Open, mens hun stadig promoverer sit eget tøjmærke Dairy Boy.

Grand Slam turneringen giver Lorenze og andre tennis-WAGS en unik mulighed for at få mest muligt ud af deres samarbejde med højt profilerede brands og sportsbegivenheder, der kan ses over hele verden.

Forbes har hævdet, at influencere med foden inden for sport kan tjene dobbelt så meget som almindelige influencere, et faktum Morgan Riddle, Taylor Fritz's kæreste også nyder godt af, da de begge deltog i en reklame for Heineken i forbindelse med turneringen.

Hverken Tommy Paul eller Taylor Fritz er endnu blevet slået ud af US Open.